�ونه می‌تواند رفتارها را در خاورمیانه تحلیل کند و تبیین کند برایت بهترین نظریه را برای تبدیل این رفتار باشد نیاز به فلسفه علم داریم چون بیشتر رفتارها در منطقه خاورمیانه رئالیستی و نئورئالیستی است